مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان چهارمحال وبختیاری مطرح کرد:
دشمنان در برابرگفتمان امام(ره) که بر گرفته ازگفتمان اصیل اسلام است کم آوردنده اند.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۶۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیجف عبدالله جمشیدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان چهارمحال وبختیاری در گفتگو با خبرنگار  کوله بار در خصوص گفتمان و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سالگرد امام(ره) فضايي در کشور به برکت اين ايام فراهم مي شود که ما به سيره امام(ره) مي پردازيم.
 
وی افزود: لازم است با برنامه ريزي های دقیق در برنامه کاروان های اعزامی به حرم مطهر امام راحل به سیره حضرت امام (ره) پرداخته شود.
 
جمشدی گفت: با توجه به اينکه امام (ره) محور وحدت همه گروه هاي سياسي بودند و رمز شکست استکبار را وحدت جامعه اسلامي مي دانستند بنابراين وقتي از مردم مظلوم دفاع مي کنيم در واقع از ديدگاه امام(ره) دفاع کرده ایم.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که در برخی کشور های اسلامی منطقه مانند عربستان پول مردم و ممالک اسلامی را به جیب دشمنان اسلام می فرستند و تجهیزات نظامی می خرند و آن را بر سر مسلمانان بی گناه می ریزند که این در هیچ جایی از اسلام نیامده است.
 
جمشیدی بیان کرد: دشمنان در برابرگفتمان امام(ره) که بر گرفته ازگفتمان اصیل اسلام است کم آوردنده اند.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به گفتمان حضرت امام (ره) ادامه داد: این گفتمان می تواند منشأ تأثیر و تحول در جهان باشد و دشمنان ما با درک این واقعیت که اگر جلوی گفتمان اصیل اسلام را که فعلا سردمدارآن انقلاب اسلامی ایران است را نگیرند، به عنوان یک گفتمان برتر و بلامنازع در سطح جهان مطرح شده و خواهد شد و قطعا عرصه را برای آنها بسیار تنگ خواهد کرد.
 
جمشیدی افزود: دشمنان اسلام به ناچار در حال دست و پا زدن در منجلابی هستند که واسطه دوری از اسلام در آن گرفتار شده اند و هر چقدر دست و پا می زنند پایین تر می روند.
 
وی در پایان تاکید کرد:دشمنان ما با این حماقت هایی که انجام می دهند قطعا بذر کینه و دشمنی را در دل کودکان، نوجوانان، جوانان، مردان و زنان اسلام خواهند کاشت.
 
انتهای پیام/د
ارسال نظرات