خبرهای داغ:
همایش ابلاغ برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سازمان بسیج مستضعفین در سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۹۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سازمان بسیج مستضعفین با حضور فرماندهان و مدیران بسیج دانش آموزی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سالن همایش های مرکز آموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی قم برگزار شد.

سید جواد میرهادی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در این همایش طی سخنانی به اهداف سازمان و اهمیت برنامه ریزی در خصوص رسیدن به نقطه های پیش بینی شده اشاره کرد و سپس افشار مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج دانش آموزی قم برنامه های بسیج دانش آموزی استان و نقش حوزه های مقاومت در تحقق آنها را تشریح نمود.

حجت الاسلام امیرزاده، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این همایش به جایگاه و اهمیت برنامه های تربیتی و اخلاقی خصوصاً برای قشر نوجوان اشاره کرد و به تبیین خروجی های مورد انتظار در حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین پرداخت.

در پایان جلسه هریک از فرماندهان حوزه ها ضمن اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون اجرای برنامه ها در سال جاری به جمع بندی و تصمیم گیری در این خصوص پرداختند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها