یک شرکت کننده آمریکایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم، عمل به دستورات قرآن را، حلال همه مشکلات مسلمانان دانست و گفت: تنها راه دستیابی به وحدت، حرکت در صراط مستقیم است که قرآن آن را به ما نشان داده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۳۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ «حمیدرضا طلوعی» شرکت کننده آمریکایی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران، گفت: خداوند در آیات‌های مختلفی، مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است؛ بنابراین تنها راه دستیابی به وحدت، حرکت در صراط مستقیم است که قرآن آن را به ما نشان داده است.

وی ادامه داد: وقتی با مردم آمریکا صحبت می‌کنم از من می‌پرسند شما چه دینی دارید؟ وقتی توضیح می‌دهم که دین ما اسلام است که سایر ادیان را باور دارد و آن‌ها را تایید می‌کند در آیات خود از ادیان مختلف سخن گفته است، شگفت زده می‌شوند و اظهار می‌دارند که می‌خواهند بیشتر از اسلام بدانند.

طلوعی  گفت: قرآن برای ایجاد وحدت بین مسلمانان آمده است نه برای جنگ و امیدوارم همه مسلمانان دنیا بتوانند در راه دستیابی به وحدت و برادری موفق باشند.

وی با ارزیابی خود از ایران گفت: ایران کشوری با سابقه تاریخی بالا که از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل، دشمنان نمی‌توانند بزرگی و پیشرفت‌های آن را تحمل کنند، اما ایران با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم‌های اعمال شده به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات