وضع بهداشتی اطراف آبدرمانی قینرجه شهرستان نیر در شرایط مناسبی قرار ندارد و این آبدرمانی نیازمند توجه ویژه مسئولان مربوطه در جهت جذب مسافران است.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،آبدرمانی قینرجه که در 6 کیلومتری شهرستان نیر واقع شده است، با داشتن ترکیبات مختلف شیمیایی نظیر بی‌کربنات، کلراید، نیترات، سولفات و... در درمان ورم و درد مفاصل، دردهای استخوان، تنظیم ضربان قلب و بهبود جریان خون در بدن موثر بوده، این روزها و مخصوصا در ایام تعطیل شاهد مسافران زیادی است.

در حالیکه اکثر مسافران جهت درمان و از بین رفتن بیماری‌های گوناگون به آب‌های گرم و معدنی روی می آورند، امامحیط نامناسب و غیر بهداشتی اطراف آب گرم قینرجه مشکلاتی ایجاد کرده که نیازمند توجه مسئولان مربوطه به این امر است.

در فاصله یک کیلومتری این آب ، آب گرم برجلو قرار دارد که به دلیل گران بودن بهای بلیط، مسافران و مخصوصا اهالی گله مند هستند که همین امر عاملی شده تا برخی افراد از چشمه ای که در اطراف آبدرمانی قینرجه وجود دارد استفاده کنند.

قیمت آبدرمانی برجلو برای هر نفر 14 هزار تومان و قیمت آبدرمانی قینرجه 4500 تومان است.

در هر حال شرایط حاکم بر چشمه‌های معدنی باید هر چه بیشتر به سمت بهداشت و رعایت مسایل بهداشتی پیش برود تا مسافران و شهروندان از حداقل رغبت لازم برای استفاده از این موهبت الهی برخوردار باشند.

امروزه کشورهای دنیا در کنار چنین موهبت هایی، انواع اصول ایمنی و بهداشتی را نیز رعایتو فراهم می کنند و با رعایت همین مختصات است که سالانه گردشگران بسیاری به سمت این آب‌های معدنی سرازیر می‌شوند.

ارسال نظرات