مسابقات قرآن بسیج به همت پایگاه فجر حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) ویژه حلقه های تربیتی صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۴۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بسیج حلقه های صالحین پایگاه فجر گفت: مسابقات قرآن ویژه اعضا حلقه های صالحین پایگاه با حضور بیش از 50 نفر در رشته های مختلف قرآنی در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر شاهر.د برگزار شد.

علی اکبر اشرفی افزود: در این مسابقات که به همت دارالقرآن تعلیم و تربیت سپاه شاهرود برگزار شد بیش از50 بسیجی عضو حلقه های صالحین در رشته اذان و قرائت در سطوح مختلف نوجوان سطح یک و دو و جوان سطح یک و دو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات نفرات برتر با اهدا جوایزی تجلیل شد.

جشن مبعث و محفل انس با قرآن در شاهرود

جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و محفل انس با قرآن و عترت در محل مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر شاهرود برگزار شد.

در این مراسم گروه تواشح نجم الهدی،اهداء جوایز مسابقات اذان، ترتیل و قرائت قرآن کریم توسط نوجوان بسیجی محمد عرب زینلی و قاریان مطرح و نمونه استانی برادران سیدیوسف حسینی و امین هادی اجرا شد.

این مراسم به همت پایگاه بسیج فجر وکانون فرهنگی و هنری فجر انقلاب مسجد امام خمینی (ره) شهرک فجر شاهرود و با همکاری دارالقرآن بسیج تعلیم و تربیت ناحیه شاهرود با حضور اهالی محرتم شهرک های فجر، همت و بهارستان برگزار شد.

اکبر اکبری، مدیر کانون فرهنگی و هنری فجر انقلاب مسجد امام خمینی (ره) از برگزاری مجدد مسابقات اذان، ترتیل و قرائت قرآن کریم در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در ماه رمضان سال جار ی خبر داد و خواستار حضور حداکثری جوانان و نوجوانان و علاقه مندان به قرآن و عترت شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسکندرپور با سخرانی در موضوع بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام و بررسی صافت شخصیتی و معرفتی آن حضرت و اشاره به حقایق آخرالزمان و همچنین مطالبی در خصوص تحولات اخیر منطقه و به ویژه قیام و مقاومت مردم مظلوم یمن در مقابل وحشی گری های آل سعود بیان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها