خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: روابط عمومی های خوب ،نظام مند و به تعبیری صحیح تر ،علمی-اسلامی باید همانند آینه ای باشند که منعکس کننده واقعی کارکرد ها باشند.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مشهدی آقایی مدیر ورزش و جوانان استان قزوین 27 اردیبهشت ماه را که  روز ارتباطات و فناوری  می‌باشد به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عموی تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم"

امروزه با پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی ،جهان هستی بسیار کوچک می نماید.

پهنه ی کره ی زمین با وجود وسایل ارتباطی دیگر نه دهکده ای جهانی ، بلکه سالن همایش بزرگی شده است که همگان از احوال و کردار یکدیگر باخبرند، دراین میان ،مهمترین نقش ارتباط دهندگی و تعامل را روابط عمومی ها ایفا می نمایند.روابط عمومی ها ی مستقر در سازمان ها ،نهادها وارگان ها منعکس کننده ی اعمال ،کارکرد و رفتار اجزای سازمان ها ی مربوطه هستند.

روابط عمومی های خوب ،نظام مند و به تعبیری صحیح تر ،علمی-اسلامی باید همانند آینه ای باشند که منعکس کننده ی درست و واقعی کارکرد ها باشند همچنان که می دانیم آینه دارای خصلت هایی است که روابط عمومی ها نیز باید دارا باشند:

آینه ،هر چیز و جسم و شیء را به اندازه ای که هست نشان می دهد ،نه کمتر ونه بیشترنه کوچکتر و نه بزرگتر از اندازه ی واقعی آن چرا که آینه از هیاهو و جنجال پراکنی مبرّاست، آینه اشکالات و نواقص مزایا و محاسن را به افراد می نمایاند البته به اندازه ی واقعی آن .

بنابراین روابط عمومی اداره و سازمانی می تواند موفق باشد که همچون آینه ای شفاف عمل نماید و روز ارتباطات و روابط عمومی را به این طلایه داران اخبار و گزارشات تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

1006/ت 20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها