همایش خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در سالن جلسات شهید حسینی پور این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۶۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت شهرکرد، گفت: این همایش با هدف توجیه و آموزش خبرنگاران افتخاری در زمینه پوشش اخبار و فعالیت های رده های بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شده است.

سروان پاسدار سید داود موسوی، افزود: در این همایش، حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد و سرهنگ پاسدار مهران مرادی، فرمانده این ناحیه،در ابتدای همایش به بیان اهمیت ارتباطات و روابط عمومی و نقش آن در دستگاه های مختلف اجرایی و سازمان های اداری پرداختند.

وی، ادامه داد: سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان در ادامه این همایش پیرامون اهمیت حضور خبرنگاران افتخاری بسیج در عرصه مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم، مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است: آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در زمینه ارسال خبر، تبیین ارزش های خبری و نحوه ارسال اخبار اقدامات و فعالیت های رده های بسیج از طریق سامانه های ارتباطی شباب و ... در بخش دیگری از این همایش با حضور مسلم عسگری، مسئول خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این همایش از خبرنگاران افتخاری فعال و مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه شهرستان شهرکرد، به مناسبت تلاش در سازماندهی شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج و تلاش بی شائبه در پوشش اخبار گوناگون فعالیت های رده های بسیج شهرستان شهرکرد در سال گذشته تقدیر شد.

ارسال نظرات