فرمانده سپاه کربلا، با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان بسیجی باید به حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بپردازند، بیان کرد: رهبری در شعار جهاد اقتصادی به حفظ نظام اسلامی، عزت و آبرومندی کشور، رونق اقتصادی و حفظ آن تأکید کردند؛ همچنین باید با پیشرفت در علم و فناوری از ابتذال اخلاق در جامعه جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۸۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

 

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در جمع دانش‌آموزان شورای علوی و فاطمی استان با بیان اینکه شاخص‌های سخنان رهبری باید مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: برپا داشتن نماز در واقع اقامه همه موضوعات مرتبط با این فریضه الهی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه برای پیشرفت جامعه و فقرزدایی باید جهاد اقتصادی در جامعه محقق شود، گفت: مردم، عملکرد شعارگونه را نمی‌پسندند، جامعه اسلامی باید اقتصاد خود را پشتیبانی کند تا از تحریم‌ها بگذرد.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری می‌فرماید «نگاه به نماز، جامعه‌ستیزی و آینده‌سازی است»، افزود: به‌کار بردن افعال جمع در نماز یعنی جامع بودن این عمل واجب الهی که دانش‌آموزان و مسئولان باید در برپایی آن به‌صورت جامع و کامل تلاش کنند.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با توصیه بر اینکه از زکات باید بهعنوان فعالیتی اقتصادی به‌منظور رسیدگی به رفع مشکلات مستمندان جامعه استفاده شود، تصریح کرد: فعالیت اقتصادی کاری ممدوح نیست چرا که سود این عمل خیر به جامعه بازمی‌گردد.

 

این مسئول با تأکید براینکه برای پیشرفت جامعه و فقرزدایی باید جهاد اقتصادی در جامعه محقق شود، خاطرنشان کرد: مردم، عملکرد شعارگونه را نمی‌پسندند، جامعه اسلامی باید اقتصاد خود را پشتیبانی کند تا از تحریم‌ها بگذرد.

 

بابایی، با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان بسیجی باید به حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بپردازند، بیان کرد: رهبری در شعار جهاد اقتصادی به حفظ نظام اسلامی، عزت و آبرومندی کشور، رونق اقتصادی و حفظ آن تأکید کردند؛ همچنین باید با پیشرفت در علم و فناوری از ابتذال اخلاق در جامعه جلوگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی باید در حوزه جهاد فرهنگی و اقتصادی فعالیت بیشتری داشته باشد، یادآور شد: جهاد فرهنگی همه جوانب اعتقادی، فرهنگی، عرفان عملی و نظری را دربر می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه فرزندان جامعه باید افراد مسئولیت‌پذیر تربیت شوند، ادامه داد: اهمیت جهاد فرهنگی بیش از جهاد اقتصادی است که سیستم آموزشی باید به‌نحوی عمل کند تا هزینه‌های تحقیقاتی از این طریق محقق و تأمین شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش ایمان و آگاهی در دانش‌آموزان، سبب دشمن‌ستیزی این قشر از جامعه اسلامی می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در مقابل تبلیغات سوء دشمن باید آگاه شوند.

 

بابایی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل‌کرده جامعه به فکر کسب شغل دولتی هستند و این نگاه آسیب به اقتصاد کشور است، افزود: جوانان باید با کسب تخصص حرفه‌ای پشتیبان اقتصاد کشور باشند.

 

وی با بیان اینکه مباحث مطالعه‌شده محققان و پژوهش‌گران باید برگرفته از منبع راه هدایت انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی باید حرف‌ها و مباحث را از کلام رهبری کشف کنند.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر عرصه اقتصادی کشور به‌خاطر تهدیدات دشمنان انقلاب عرصه کارزار فرهنگی است، ادامه داد: در این جنگ هر کس در بهبود فرهنگ و اقتصاد تلاش کند، جهاد کرده است.

 

این مسئول با تأکید براینکه نارسایی‌ها نباید باعث تعطیلی در روند فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی شود، گفت: در صورت نبود امکانات باید راه‌کار جدیدی تدبیر شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها