خبرهای داغ:
تعدادی از قهرمانان فراملی استان قزوین با حضور مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، تعدادی از قهرمانان فراملی استان قزوین با حضورمدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تقدیرشدند.

در این مراسم محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان؛حسین صلح جو و سید کاظم مجابی 2عضو شورای شهر قزوین نیز در این مراسم حضور داشتند که از سوی اداره کل ورزش و جوانان هدایایی به این قهرمانان استان قزوین اهدا شد .

در این مراسم از بهمن عسگری قهرمان کاراته جهان و دارنده مدال طلای تیمی و برنز انفرادی کاراته باشگاههای آسیا، اسماعیل عبادی و یاسر عمویی دارندگان مدال نقره مسابقات جام جهانی تیروکمان در کشور چین ، رامین رامندی و سید محمد حدادی ورزشکار و مربی تیم ملی سپک تاکرا دارندگان مدال برنز تیمی جهان و چند ورزشکار هیات ورزشهای رزمی تقدیر به عمل آمد.

مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن تبریک موفقیت های اخیر ورزشکاران استان در میادین مختلف جهانی و آسیایی؛خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان از قهرمانان ورزش و جوانان استان شد .

در این مراسم صلح جو رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین از تدوین آیین نامه تجلیل از قهرمانان ورزشی استانی شورا خبر داد .

مجابی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم به حمایت شورا و شهرداری قزوین از ورزشکاران و قهرمانان اشاره و تاکید کرد .

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها