کارشناس مسائل سیاسی گفت: در صورتیکه طرف مذاکره کننده قصد بازدید از مراکز دفاعی و نظامی کشور را داشته باشد موجب شکست خطوط قرمز می شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون اظهارات اخیر آقای عراقچی در رابطه با بازدید طرف مقابل مذاکره کننده از مراکز دفاعی و نظامی کشور اظهار داشت : اگر ما پروتکل را قبول کردیم و مجلس نیزآن را پذیرفت ، ملزم به رعایت مواردی می باشیم که در چارچوب پروتکل آمده است ولی اگر بنابراین شد که اموراتی خارح از آن عملی گردد، یقیناً بدین معناست که به خطوط قرمز توجهی نشده است.

این استاد دانشگاه افزود : تیم مذاکره کننده باید نسبت به این مسئله دقت داشته باشد و  همه موارد مربوط به پروتکل را مورد توجه قرار داده و آنچه را که مشخص و مبین است این می باشد که باید در چارچوب قوانین بین المللی صورت گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در پروتکلی که اگر مورد قبول مجلس واقع شود، باید این مورد متذکر گردد که هرجایی که آن ها دلشان خواست را مورد بازدید قرار ندهند و این مسئله به هیچ عنوان مطرح نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر بنابراین شد که از مراکز نظامی و دفاعی ما بازدید شود باید خارج از محیط صورت گیرد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اجازه ورود به مراکز داخلی ما را ندارند و نباید از مسائل نظامی ما سر در بیاورند که این خود یقیناً جزء خطوط قرمزهاست و باید بر این مسئله دقت شود که دشمن در چارچوب مذاکراتش به آنچه که ممنوع است داخل نشود.

حجت الاسلام عباسی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم مذاکره کننده به این مسائل دقت کرده و دقیق باشند تا از چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کردند خارج نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها