نماینده مردم استان البرز در مجلس در گفتگو با بسیج:
کد خبر: ۸۵۱۹۷۳۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمد جواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در واکنش به سخنان اخیر عراقچی در خصوص بازدید از مراکز نظامی کشورمان گفت: تنها بحث هسته ای در موضوع مذاکرات می گنجد و اگر غربی ها بخواهند از این موضوع سوء استفاده کرده و برای نظارت های متعدد بگویند که ما با اطلاع قبلی ورود کرده ایم جمهوری اسلامی هیچ گاه اجازه این عمل را نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه بازدید از مراکز نظامی ایران داده نخواهد شد، اظهار داشت: مجلس به صورت مستمر موضوعات مذاکرات هسته ای را رصد کرده و نمایندگاه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی حد و مرزهای مذاکرات را مشخص کرده اند و تاکید دارند که تیم مذاکره کننده هیچ گاه بر روی عزت ایران معامله نخواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه غربی ها به دنبال راه نفوذ به ایران می گردند و از این رو به بهانه های مختلف در مذاکرات به دنبال هدف خود می گردند،‌ تصریح کرد: همانگونه که امریکا با کنگره و مجلس سنا در امور خود مشورت می کند و از قدرت مجلس برای پیشبرد اهدافش استفاده می کند در جمهوری اسلامی نیز تیم مذاکره کننده همسو با نمایندگان حرکت کرده و مجلس جمهوری اسلامی هیچ گاه در خط قرمزهای نظام عقب نشینی نخواهد کرد.

کولیوند افزود: مباحث هسته ای و مذکرات به صورت جدی از سوی مجلس پیگیری می شود و باید تاکید شود که ایران تنها در موضوع پرونده هسته ای مذاکره خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: غربی ها به دنبال راه نفوذ هستند و از هر روزنه ای برای این امر بهره می گیرند اما جمهوری اسلامی اجازه چنین کاری را نخواهد داد.
ارسال نظرات