خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه زیرکوه گفت: کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور با هدف قالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های مذهبی از اهداف شجره طیبه در بسیج است.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۶۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی غریب مسئول تعلیم و تربیت سپاه زیرکوه در سرکشی و بازدید از حلقه سرگروه های صالحین اظهار داشت: شجره طیبه صالحین از خون شهیدان این مرز و بوم آبیاری شده است و شفاعت شوندگان افرادی خواهند بود که پیرو اسلام، قرآن و ولایت بوده اند و در این مسیر شجره طیبه صالحین راه را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی هموار کرده است.

وی افزود: به منظور بررسي عملکرد حلقه ها و عرض خدا قوت به بسيجيان، سرگروه ها و فرمانده پايگاه، نظارت و سرکشی به عمل آمده است.

علی آبادی سرپرست حوزه خواهران زیرکوه نیز در این بازدید گفت: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

وی صالحین را به منزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) دانست و افزود: کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور با هدف قالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های مذهبی از اهداف شجره طیبه در بسیج است.

وی اظهار داشت: ریشه و اصل بسیج از بدنه مردم است و لذا باید برای ارتقای دینی، فرهنگی و سیاسی آنها تلاش صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها