خبرهای داغ:
سال گذشته صورت گرفت:

ثبت الکترونیکی 20 هزار درخواست جامعه ایثارگران در قزوین

سال گذشته 20 هزار و 867 درخواست‌ خانواده شاهد و ایثارگر، با هدف پیگیری موثر رفع مشکلات در مراکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، به صورت الکترونیکی ثبت شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۱۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

علی گودرزوند چگینی رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازقزوین، با اشاره به اینکه خانواده شاهد و ایثارگر می‌توانند درخواست‌های خود را تلفنی و حضوری به مسئولان بنیاد بیان کنند، گفت: این نهاد درخواست‌ها را با هدف پیگیری موثر رفع مشکلات، به صورت الکترونیکی ثبت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 20 هزار و 867 درخواست‌ خانواده شاهد و ایثارگر به صورت الکترونیکی در مراکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهرستان‌ها و استان قزوین ثبت شد، افزود: از این آمار یک هزار و 748 مورد به صورت تلفنی و مابقی حضوری بود.

چگینی به آمار مراجعات خانواده شاهد و ایثارگر به بنیاد شهرستان‌ها و استان قزوین در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این آمار در شهرستان قزوین 8 هزار و 650 مورد، تاکستان یک هزار و 278 مورد، بوئین‌زهرا 2 هزار و 300 مورد، البرز یک هزار و 800 مورد، آبیک یک هزار و 830 مورد و اداره کل بنیاد 4 هزار و 990 مورد بود.

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: درخواست‌های خانواده شاهد و ایثارگر بدون ثبت الکترونیکی نیز برطرف می‌شود، ولی برای برنامه‌ریزی مسئولان در جهت رفع مشکلات آنها بهتر است درخواست‌هایشان را در این مرکز در شهرستان‌ها و استان قزوین ثبت الکترونیکی کنند.

 

1003/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار