رئیس ستاد بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) سپاه البرز:
سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بیست و ششمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) میزبان 58000 نفر از مردمی است که از استانهای آذربایجان غربی ،همدان،زنجان و قزوین و البرز راهی حرم مطهر امام خمینی (ره) می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۳۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار داوود عبدلی در جلسه ستاد بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) سپاه البرز که در سالن جلسات فرماندهی برگزارشد با بیان این مطلب اظهارداشت: سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بیست و ششمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) میزبان 58000 نفر از مردمی است که از استانهای آذربایجان غربی ،همدان،زنجان، قزوین و البرز راهی حرم مطهر امام خمینی ره می شوند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: 14000 نفر از مردم شیعه و سنی استان شهید پرور آذربایجان غربی برای تجدید میثاق با آرمانهای  ولایت در روز چهارشنبه  تاریخ ۱۳ خرداد وارد استان البرز شده و پس از اسکان یکروزه ،صبح روز چهاردهم خرداد راهی حرم مطهر حضرت امام(ره) می شوند.
رئیس ستاد بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه استان البرز، همچنین گفت: از تعداد 58000 نفر تعداد 8285هزار نفر از استان قزوین و 7994 نفر همدان و 7000 نفر نیز از استان زنجان وارد استان البرز می شوند که برای میزبانی از این برادران برنامه هایی ازجمله اسکان موقت ،خدمات پزشکی ، دارو و همچنین تجهیز وسایل بهداشتی تدارک دیده شده است .
سرهنگ عبدلی در ادامه گفت: 1300 نفر پیاده رو از دلداگان گیلانی و آذربایجان شرقی که از روز دوشنبه ۱2 خرداد میهمان ما خواهند بود در روز چهارشنبه سیزدهم خرداد با پای پیاده راهی میعادگاه عاشقان و لبیک گویان ولایت می شوند .
وی در پایان از سهمیه استان البرز خبر داد و تصریح کرد: در روز چهاردهم از سپاه نواحی استان البرز (ناحیه امام حسین (ع) کرج، ناحیه امام رضا(ع) فردیس، ناحیه امام جواد(ع) محمد شهرناحیه امام هادی(ع)  مهرشهر، سپاه ناحیه اشتهارد، سپاه ناحیه طالقان، سپاه ناحیه اشتهارد، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج و از حوزه های ادارات کل و سازمان های بسیج ورزشکاران، بسیج جامعه پزشکی و بسیج هنرمندان) جمعا به تعداد 17500نفر عازم مرقد مطهر حضرت امام خواهند شد .
رئیس ستاد بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه استان البرز همچنین در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان استان البرز به همراه مردم ولایی استان در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برپایی مراسمات مختلف در مساجد ، حسینیه ها ، حوزه ها و پایگاههای بسیج یاد و خاطره آن امام بزرگوار را گرامی می دارند.
گفتنی است در این جلسه فرماندهان سپاه های نواحی استان البرز به تشریح برنامه های این ستاد در حوزه استحفاظی خود پرداختند.
ارسال نظرات