فرماندار گرمی:

سردخانه صنعتی گرمی با ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث می‌شود

فرماندار شهرستان گرمی گفت: سردخانه صنعتی شهرستان گرمی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۵۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، محمود علائی، فرماندار شهرستان گرمی عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی سردخانه صنعتی شهرستان گرمی اظهار داشت: برای احداث سردخانه صنعتی در شهرستان گرمی 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده که به همت بخش خصوصی این اعتبار تامین شده و کلنگ احداث سردخانه به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان گرمی تصریح کرد: این سردخانه ظرفیت ذخیره سازی 3 هزار تن را داشته و می‌تواند بستر نگهداری میوه و انواع محصولات کشاورزی و زراعی تولیدشده در شهرستان گرمی را فراهم کند که این امر زمینه‌ساز رفع بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات در این حوزه برای کشاورزان و باغداران منطقه می‌شود.

وی گفت: سردخانه صنعتی شهرستان گرمی در زمینی به مساحت 6 هزار و 563 مترمربع احداث شده و زمینه ذخیره‌سازی مناسب و صنعتی محصولات کشاورزی و باغی را فراهم می‌آورد که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل و اتمام عملیات اجرایی این واحد بوده و بتوانیم از ثمرات آن در منطقه بهره‌مند شویم.

علائی بیان کرد: با راه‌اندازی این واحد برای 400 نفر در سطح شهرستان گرمی اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم می‌شود و این امر زمینه در کنار رفع بسیاری از دغدغه‌های در حوزه کشاورزی و ذخیره‌ساز محصولات در این حوزه زمینه رفع بخشی از مشکلات مربوط به بیکاری و نبودن فرصت شغلی پایدار را نیز فراهم می‌آورد.

فرماندار شهرستان گرمی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان گرمی گفت: راه توسعه و عمران شهرستان گرمی بها دادن و حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در منطقه بوده که این امر می‌تواند عمران و آبادانی منطقه را رقم زده و زمینه‌ای را فراهم آورد تا بتوانیم از این فعالیت‌های اقتصادی در سطح شهرستان استفاده کنیم.

ارسال نظرات