دبیر ستاد هماهنگی عتبات عالیات شهرستان مشگین شهر:
دبیر ستاد هماهنگی عتبات عالیات شهرستان مشگین شهر گفت: مشگین شهر در سال گذشته در جمع آوری نذورات جهت بازسازی عتبات عالیات سهم قابل توجهی داشت.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۶۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، اولین جلسه شورا هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مشگین شهر در سال جاری با حضور امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی عتبات شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر با اشاره به اهمیت بازسازی عتبات عالیات و بر لزوم رفع مشکلات ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مشگین شهر تاکید کرد.

وی در این جلسه بر همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت انجام ماموریت محوله در این شهرستان تاکید و خواستار همکاری همه جانبه مسئولان شد.

داود صادقزاده دبیر ستاد هماهنگی عتبات عالیات شهرستان مشگین شهر در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله این ستاد پرداخت و افزود: در سال 93 مردم متدین شهرستان مشگین شهر با اهدای نذورات و کمک های خیر خواهانه سهم قابل توجهی در کمک به بازسازی عتبات عالیات ایفا کردند.

وی تصریح کرد: کمک های مردم مشگین شهر در مقایسه با سایر شهرستان های استان اردبیل قابل توجه بوده و انتظار می رود در سال جاری این کمک ها بیش از پیش مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز همچون سال گذشته اقدام به جمع اوری کمک های مردمی در قالب بازسازی صحن حضرت فاطمه (س) خواهیم کرد لذا از عموم مردم فهیم شهرستان مشگین شهر خواسته می شود در جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات از کمک های خیر خواهانه خود دریغ نکنند.

وی گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به ستاد عتبات شهرستان و یا رابطین این ستاد در مراکز بخش ها و مساجد کمک ها خود را به این ستاد پرداخت نمایند.

ارسال نظرات