فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال:

امیدبخشی به بازنشستگان وظیفه مسئولان است

فرمانده سپاه خلخال گفت: بازنشستگان آیینه‌های تجربه برای شاغلان امروز هستند و امیدبخشی به بازنشستگان وظیفه مسئولان است
کد خبر: ۸۵۱۹۹۶۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال ، مصطفی کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیجخلخال در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان شهر خلخال و کلور اظهار کرد: بازنشستگان آیینه‌های تجربه برای شاغلان امروز بوده و نباید در زندگی روزمره از یادها فراموش شوند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات کارکنان بازنشسته به مردم در سال‌هایی که شاغل بوده‌اند، تصریح کرد: این تلاش‌ها شایسته تکریم است و نباید اجتماع و مسئولان با مشغول بودن به زندگی روزمره و اداری خود از مشکلات این قشر بازنشسته غافل شده و این قشر درکوران مشکلات جامعه رها شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیجخلخال امیدبخشی به این قشر را وظیفه مسئولان دانست و گفت: مسئولان می‌توانند در مناسبت‌های مختلف با شرکت دادن این قشر پویای جامعه برنامه‌های پرباری را اجرا کنند که علاوه بر روحیه دسته‌جمعی برای آنان موجب تعمیق ارزش‌های اخلاقی در جامعه و تکریم این قشر می‌شود.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک حماسه آزادسازی خرمشهر، حضور بازنشستگان در جامعه را الگویی برای جوانان و کارکنان شاغل دانست و افزود: بازنشستگان نقطه قوت جامعه در هشت سال دفاع مقدس و مشغول انجام وظیفه در پست‌های سازمانی خود بودند و این ایثار و گذشت آنها باید سرمشق برای حرکات جامعه امروز باشد.

ویسپری کردن لحظاتی با این قشر که 30 سال عمر خود را در راه نظام و انقلاب گذاشته‌اند را افتخاری بسیار بزرگ برای مسئولان دانست.

اردوی یک روزه بازنشستگان بسیجی با اجرای برنامه‌هایی همچون پیاده‌روی از روستای درو تا امامزاده سید حمزه (ع) و پیاده‌روی حرم تا حرم تا امامزاده سید عبدالله (ع) کلور، تست قند خون و اندازه‌گیری فشار خون، مسابقات پرتاب دارت و طناب‌کشی با شرکت هشت تیم و اقامه نماز جماعت در محل امامزاده سید عبدالله (ع) کلور به پایان رسید.

همایش بازنشستگان و محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه خلخال که در جوار بارگاه امامزاده عبدالله (ع) اجرا شد، بیش از 120 بازنشسته سپاه پاسداران شرکت کرده وواحد فرهنگی و حفظ آثار ناحیه خلخال نیز همکاری کردند.

ارسال نظرات