در دو روز گذشته مردم مشگین شهر شاهد ممانعت ورود به این محوطه پل معلق شده بودند و علت از طرق نگهبان محل نقص فنی اعلام شده بود که خوشبختانه این ادعا از طرف مدیر پروژه تکذیب شده و اعلام کرده است که این پل در اعیاد شعبانیه بازگشایی می شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۶۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر، با توجه به اینکه مدیر پروژه پل معلق در زمان افتتاح این پل عبور عموم مردم را برای هشت روز متوالی به صورت رایگان آزاد اعلام کرده بود اما در دو روز گذشته مردم مشگین شهر شاهد ممانعت ورود به این محل شده بودند و نگهبان حاضر در محل را علت ممانعت را نقص فنی اعلام کرده بود و مردم نیز به این طرح بد بین شده بودند اما خوشبختانه با توجه به پیگیری های انجام شده این پل هیچ گونه نقص فنی نداشته و نگهبان به صورت خود سرانه برای جلوگیری از تجمع مردم این ادعا را کرده است.

مدیر پروژه پل معلق اظهار کرده است در چند روز آینده عموم مردم می توانند از این پل استفاده نمایند و اینکه هنوز بازگشایی نشده به خاطر این است که قرار است در اعیاد شعبانیه برای هشت روز بازگشایی شود.

با توجه به اینکه بعد از افتتاح پل معلق مسئولان کشوری از روی پل به محل اجرای جشنواره برنگشتند لذا شایعاتی در بین مردم رواج یافته که در این خصوص نیز لازم به توضیح است که مسئولان کشوری به خاطر پروازی که داشتند و برای رسیدن به پرواز کم بود لذا بعد از عبور از پل به پیشنهاد همراهان وی مستقیاً به طرف فرودگاه آذربایجان شرقی حرکت شده است.

گفتنی است در زمان افتتاح پل معلق نزدیک به 50 نفر از روی پل عبور کرده بودند که وزن حاضرین روی پل به بیش از سه تن می رسید که با محاسبه وزن پرایدی که قرار بود در افتتاح پل از آن استفاده شود تقریباً سه برابر شده است لذا عدم عبور پراید را نمی توان بر نقص فنی و عدم تضمین پل تلقی کرد.

ارسال نظرات