معاون سیاسی امنیتی استاندار:

سوم خرداد، نماد باور عمیق تر به لطف و فضل خدای سبحان

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد گرامیداشت سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، سوم خرداد را نماد باور عمیق تر به لطف و فضل خدای سبحان دانست.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۸۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه ستاد گرامیداشت سی و سومین سالروز حماسه سوم خرداد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در محل استانداری برگزار شد.

خدابخش مرادی، در این جلسه، گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را می توان نماد قدرت، عزت، افتخار و وحدت در همه اقشار جامعه دانست و تا تاریخ برجاست این افتخار هم ماندگار است.

وی، افزود: همچنین سوم خرداد را می توان نماد باور عمیق تر به لطف و فضل خدای سبحان دانست که امام راحل عظیم الشأن فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، ادامه داد: گرامیداشت سوم خرداد و ایام الله دفاع مقدس ، تلاشی است برای جاری نمودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص نسل جوانی که آن دوران را تجربه نکرده اند.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان و فرمانداران به ارائه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته مقاومت و پایداری پرداختند.


ارسال نظرات