اردبیلی‌ها ۷۲ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند گفت: در سال گذشته مردم نیک‌اندیش استان اردبیل بیش از ۷۲ میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌‌اند.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۰۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام قاسم احدزاده در جلسه ستاد زکات شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در سال گذشته با وجود خسارات سنگین بلایای طبیعی به مزارع و بخش کشاورزی استان، مردم نیک‌اندیش و خیر استان اردبیل بیش از 72 میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌‌اند.

اردبیلی‌ها 72 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند تصریح کرد: این میزان زکات جمع‌آوری شده در استان برای کارهای خیر و عام‌النفعه و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای عامل زکات و مناطق محروم هزینه شده است تا بتوانیم شاهد توسعه و آبادانی در این مناطق باشیم.

وی پرداخت زکات را عاملی مهم در توسعه و عمرانی مناطق محروم دانست و گفت: امیدواریم کشاورزان و زارعان استان اردبیل نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته و زکات اموال خود را به طور کامل بپردازند تا شاهد افزایش برکت اموال و محصولات آنها و نیز اجرای پروژه‌های عالم‌المنفعه در سطح استان باشیم.

احدزاده با اشاره به بارندگی‌های خوب و مناسب امسال بیان کرد: با توجه به این بارندگی‌ها و پیش‌بینی افزایش محصولات و تولیدات کشاورزی در سطح استان انتظار می‌رود که پرداخت زکات در سطح استان در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری یابد که امیدواریم با این امر شاهد ارائه خدمات هر چه بیشتر به مناطق محروم در استان باشیم.

در این جلسه امام جمعه مشگین‌شهر نیز اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال در شهرستان مشگین‌شهر میزان پرداخت زکات توسط زارعان، کشاورزان و باغداران افزایش یافته و شاهد اجرای کارهای خیر در این حوزه در سطح شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام رضا باوقار با دعوت از کشاورزان منطقه برای پرداخت زکات اموال خود افزود: این امر سبب افزایش رزق و روزی و برکت در دارایی‌ها و اموال مردم می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه کشاورزان و باغداران منطقه کوتاهی و غفلت نکنند.

 

ارسال نظرات