مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی, عزت کشورهای منطقه را رقم می‌زند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی, عزت کشورهای منطقه را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در همایش «انس و مودت» در محل امامزاده عبدالله(ع) کلور اظهار داشت: اقتدار و صلابت کنونی کشور و توفیقات به دست آمده در انقلاب اسلامی در وهله نخست لطف خداوندی و در گام بعدی ولایت‌پذیری ملت ایران بوده که توانستند با این اصل بر تمامی مشکلات غلبه کرده و آن را از بین برند.

وی با بیان اینکه در جامعه کنونی اصلی‌ترین راه نجات ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است، گفت: عامل اصلی پیروزی مردم ایران با وجود تهدیدات 36 ساله در تمامی میدان‌ها و اقتدار کنونی کشور در گرو ولایتمداری مردم حاصل شده چرا که انقلاب‌هایی در سطح دنیا توسط شخصیت‌های برجسته و ممتاز رهبری شده اما به دلیل نداشتن این اصل به موفقیت‌هایی نرسیده و از هم پاشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با اصل ولایت‌پذیری با اقتدار و صلابت تمام همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و ثابت کردند که پیروز تمام میادین هستند و می‌توانند تمامی دشمنان را در رسیدن به اهدف شوم خود ناکام بگذارند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا از کوچک‌ترین و جزئی‌ترین مسئله در ایران که موضوع کاملا بی‌اهمیتی است با بزرگ‌نمایی و زیر ذره‌بین قرار دادن سوء استفاده کرده و علیه کشور استفاده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: این در حالی است که اتفاقات و رویدادهای عظیمی در این کشورها از بعدهای اجتماعی و سیاسی رخ می‌دهد ولی آن را کاملا عادی جلوه می‌دهند و از انعکاس آن جلوگیری می‌کنند که با توجه به این امر باید دشمن‌شناسی و بصیرت در بین مردم تقویت شود تا بتوانند به راحتی حیله‌ها و ترفندهای دشمنان را شناسایی کرده و آنها را خنثی کنند.

کاملی‌فر اظهار کرد: باید با تقویت بصیرت و همدلی اجازه کوچکترین توطئه و سوء استفاده از اتفاقات و رویدادهای بی‌اهمیت را به دشمنان ندهیم چرا که استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی با این حیله‌ها و توطئه‌های همواره در راستای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی به لحاظ امنیتی، اجتماعی و سیاسی تلاش می‌کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند که باید با بصیرت و تقوا اجازه چنین امری را به دشمنان ندهیم.

در این همایش از برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی بازنشستگان سپاه خلخال با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار