مبارز یَمَنی؛

ملت يمن پوزه مستكبران را به خاک خواهد ماليد

حجت الاسلام سید حمزه یمانی با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب از کشور یمن گفت: به تمامی مردم جهان قول می دهیم که پوزه آل سعود و مستكبران هم پيمان آن را به خاک خواهد ماليد.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۴۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید حمزه یمانی در اجتماع بزگ یمن تنها نمی ماند که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تشکر از حمایت های مردم ایران از ملت های مظلوم عالم و به خصوص مردم یمن اظهار کرد: از رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم یمن تقدیر می کنم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در باب حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم افزود: در یمن به خاطر رعایت کردن مسائل امت و الگو گرفتن از ایران در مقابل حمله آمریکا و تسلط به ایران و پیروزی ملت بزرگ ایران بر آمریکا این اتفاقات رخ داده است.

مبارز یمنی خاطر نشان کرد: یمن هم مثل ایران قبل از انقلاب است و می خواهد مستقل باشد و کسی بر یمن مسلط نباشد و یمن چیزی را می خواهد که علی(ع) می خواست و آن تحقق حکومت اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز می خواهد بر تمامی کشورهای عربی و بلکه بر تمام دنیا تسلط کامل داشته باشد و تاکنون بر برخی کشورهایی که حکام فاسد داشته اند مسلط شده و بر ایران نیز می خواهد مسلط شود که با درایت های رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران نتوانسته دست یابد.

یَمانی تاکید کرد: حمله آمریکا به یمن با هدف تقسیم این کشور به قسمت های کوچک و تسلط بر این کشور است.

وی افزود: ملت یمن تسلط هیچ کشور بیگانه ای را نمی پذیرد و ایران در زمان جنگ با عراق به سرکردگی آمریکا این مهم را ثابت و فهماند که حکومت اسلامی و الهی حکومتی است که زیر بار و تسلط هیچ حکومت دیگری نخواهد رفت.

این مبارز یمنی با اشاره به بمباران و موشک باران شهرهای یمن توسط عربستان گفت: این نسل کشی و قتل عام کودکان توسط رژیم آل سعود محکوم به شکست است و مردم یمن با قدرت ایستاده اند و در برابر حمایت آمریکا و هم پیمانانشان از عربستان مقاومت می کند.

وی با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب از کشور یمن تاکید کرد: به تمامی مردم جهان قول می دهیم که پوزه آل سعود و مستكبران هم پيمان آن را به خاک خواهد ماليد. و با افتخار از ملت بزرگ ایران تشکر می کنیم که در این مهم تاکنون پابه پای ما ایستاده اند و ما را یاری نموده اند.

یمانی عنوان کرد: ما امروز نمی خواهیم بگوییم که مظلومیم بلکه ما بر حق هستیم و همچون سالار شهیدان امام حسین(ع) که با خون خود اثبات کرد ظلم هیچ ظالمی را نمی پذیرد و با ظالم تا آخرین نفس می جنگیم.

وی با درخواست از ملت ایران برای دعای ملت مظلوم یمن و همه مظلومان عالم اظهار کرد: از همه شما می خواهم ملت مظلوم یمن را دعا کنید تا بر ظلم و استبداد پیروز شود و شر ظالم را از سر جهان اسلام کم كند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار