امام جمعه شاهرود در اجتماع بزرگ مردم شاهرود با عنوان «یمن تنها نمی ماند» گفت: پیروزی پشت سر مقاومت ها و معرکه هاست و بعد از ایستادگی ها شاهد فتح و پیروزی هستیم و عزت و بزرگی و آزادگی در دوران تحمل ها پدید می آید.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۴۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در اجتماع بزرگ یمن تنها نمی ماند که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه حمایت از مظلوم در راستای تقویت کلمه توحید و زمینه سازی برای حکومت جهانی و مکتب و مرام اهل بیت(ع) است اظهار کرد: گردهمایی امروز برای اعتلای کلمه توحید و دفاع از مظلوم و اعلام قدرت اسلام است و از این توفیق باید همه شکرگذار الهی باشیم.

وی افزود: دین ما و مرام انسانی ما همیشه این بوده که یاور مظلوم باشیم و امیرالمونین (ع) با فرق شکافته این توصیه را داشته اند.

امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: پیروزی پشت سر مقاومت ها و معرکه هاست و بعد از ایستادگی ها شاهد فتح و پیروزی هستیم و عزت و بزرگی و آزادگی در دوران تحمل ها پدید می آید.

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری بدون مقاومت و تحمل و رنج گشایش نیافت با اشاره به یمن عنوان کرد: روایات بدون شک جایگاه مردم یمن را در زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) به رسمیت شناخته و از نشانه های روشن سید یمنی است و در فرمایشات پیامبر این است که بوی خوش از یمن به مشام می رسد.

ترابی با اشاره به روایات مختلف از پیامبر اظهار کرد: پیامبر با اشاره به خانه همسر خود فرمود از این خانه فتنه ها بلند می شود و با اشاره به منطقه نجد و مرکز آن ریاض فرمود از این منطقه شاخ شیطان بیرون می آید.

وی با بیان اینکه آل سعود بویی از انسانیت نبرده اند بیان کرد: چندین سال حاکمیت مردم مظلوم را با خونریزی و کُشت و کُشتار که همین داعشی ها انجام می دهند در این خاندان وجود داشته تا به حکومت عربستان برسند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه به لطف خدا دوران تضعیف آنان فرا رسیده تأکید کرد: تضعیف خشونت و تکفیر در دنیا و مقدمه هدایت مردم جهان فراهم شده و تصور امروز مردم جهان به آل سعود، خیانتکار، خون ریز، بی منطق با تصمیمات جاهلانه و احمقانه است.

وی افزود: این تجمع اعتراض آمیز در جهت محکوم کردن جنایات آل سعود و حمایت از مردم ولایی ،مجاهد و رزمنده یمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها