فرمانده سپاه کربلای مازندران با یاد آوری اینکه در شرایط جنگ حفظ روحیه جهادی ضرورت دارد تقوی، تعبد، پارسایی و جهادگری را از الزامات پاسداری برشمرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۳۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

 



خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه اعیاد شعبانیه و روز پاسدار سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار ولایی بسیج روابط عمومی سپاه کربلا گفت: همه معصومین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات انسانها هستند اما به فرموده ائمه(ع)کشتی نجات جد ما حسین ابن علی(ع)اسرع و اوسع است.

سردار بابایی سپاه پاسداران را ادامه دهنده راه سیدالشهدا خواند و افزود: طی 36 سال سپاه اثبات کرد که در این مسیر صادقانه قدم برداشته و این اقدام آثار و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشت.

وی با بیان جمله امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: با سیر اجمالی تاریخ انقلاب اسلامی وقایع جنگ داخلی، ناآرامی های اوایل انقلاب ، تحریکات بیگانگان در مرزها و اوج آن در جنگ تحمیلی، همگان شاهد تاثیر حضور سپاه و درک فرامین امام(ره) شدند.

 فرمانده سپاه کربلا  موفقیت فعالیتهای سپاه را در زمره ایمان به خدا، توکل و توسل به ائمه هدی و حفظ و تقویت روحیه پاسداران اول انقلاب  دانست و ادامه داد: امروز هرقلم، هر قدم و هر بیان در مسیر اعتلای فرهنگ اسلام محمدی(ص) با تعمیق فرهنگ کار ، دانش و توسعه سالم اقتصاد، به منزله حضور در خط مقدم جبهه نبرد نظامی و مقابله با ماشین تیربار ، توپخانه و بمباران دشمن است.

وی با سخت خواندن حفظ روحیه انقلابی و ارزشهای اسلامی گفت: این سختی با توشه تقوا و توکل راحت می گردد که از الزامات پاسداری محسوب می شود.

سرداربابایی افزود:  ویژگی پاسدار در مقوله محاسبات مادی و چرتکه  نمی گنجد یعنی پاسدار انسانی است که در راه 14 معصوم علیه السلام تمام فکر ، ذکر، زندگی و هستی خود راعاشقانه نثار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها