به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت پهلوانان شهید «سیروس»، «ایرج» و «شاهین» پورزند مراسمی به منظور بزرگداشت این پهلوانان شهید در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود که یاد و خاطره ورزشکاران شهید کشور نیز در آن گرامی داشته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد شهادت پهلوانان شهید «سیروس»، «ایرج» و «شاهین» پورزند که از کشتی‌گیران و قهرمان ورزشی کشور بودند، مراسم بزرگداشتی روز جمعه اول خردادماه برگزار می‌شود.

این  مراسم به منظور بزرگداشت این پهلوانان شهید و همچنین با ذکر و یاد شهیدان ورزشکار کشور ساعت 10 صبح با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری بر سر مزار این شهدا در قطعه 29 گلزار شهدای تهران برقرار خواهد بود. این مراسم همه ساله با حضور چهره‌های مختلف ورزشی در بهشت زهرا همراه است.

مراسم بزرگداشت شهیدان پورزند به همت خانواده شهید و با مشارکت اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا(س) صورت می‌گیرد. شهیدان ایرج، سیروس و شاهین پورزند در بمباران هوایی ارتش بعثی عراق در بیست و چهارم اسفند سال 1365 به شهادت رسیده‌اند.

ارسال نظرات