مخاطبان رسانه ملی از پخش ویژه برنامه‌های سیاسی که برای تنویر افکار درباره سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها در خاورمیانه و جهان تهیه و تدوین می‌شوند قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۴۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در تماس‌های مکرری که در روز‌های پس از نوروز 94 با واحد ارتباط با مخاطبان (162) برقرار شده، مخاطبان از پخش مجموعه مستند «سال‌های هسته‌ای» به کارگردانی علیرضا بوالی که شامل دو فیلم «شطرنج با گرگ‌ها» و «از هیروشیما تا لوزان» است تشکر کرده و خواستار ادامه تولید این گونه گزارش‌های روشنگرانه شده‌اند.

این نگاه تازه از زمان اقدام شبکه خبر برای پخش برنامه‌ای گفت‌و‌گو محور به نام «تیتر امشب» و مناظره موافقان و منتقدان مذاکرات هسته‌ای که نخستین بار در رسانه ملی صورت می‌گرفت آغاز شد و پس از آن برنامه «نگاه یک» با دعوت از وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، ناگفته‌هایی را از اتفاقات هسته‌ای و گفت‌و‌گوهای گروه 5+1 و ایران برای مخاطبان بازگو کرد که با اقبال خوبی مواجه شد. در این تماس‌ها به مستند‌های «از هیروشیما تا لوزان» و «شطرنج با گرگ‌ها» نیز اشاره مستقیم و از شیوه روشنگری در این مستند‌ها قدردانی شده است.

این مستند‌ها با بررسی روند مذاکرات هسته‌ای و اتفاقات مهم خاورمیانه، علاوه بر استفاده از نظر کار‌شناسان، بخش‌هایی از مصاحبه سران و شخصیت‌های سیاسی کشورهای مذاکره کننده با ایران را پخش و تناقضات بسیاری را در گفتار و رفتار غربی‌ها در این زمینه آشکار کردند.

مخاطبان واحد (162) بیشتر بر موضوعاتی چون «شفاف سازی در مسائل هسته‌ای»، «افشاگری دروغ‌ها و فریب کاری‌های آمریکا و کشورهای متحد آن » و پخش نظرات موافقان و منتقدان در این برنامه‌ها تاکید داشتند و خواستار تداوم تهیه و تولید اینگونه برنامه‌ها و اطلاع رسانی بیشتر برای استفاده از آن در شبکه‌های سیما شده‌اند.

ارسال نظرات