همزمان با برگزاری دومین هم اندیشی چشم انداز جمعیتی ایران؛
به مناسبت سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب، دومین هم اندیشی چشم انداز جمعیتی ایران، با حضور شماری از نخبگان و صاحب‌نظران برجسته کشور، چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت در محل دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۵۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی پیرامون هم‌اندیشی چشم‌انداز جمعیتی گفت: به مناسبت سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دومین هم اندیشی چشم انداز جمعیتی ایران با حضور شماری از نخبگان و صاحب نظران برجسته کشور ، چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

عضو ارشد شورای سیاست‌گذاری این هم اندیشی با بیان اینکه پیشنهادات فراوانی از نگاه راهبردی و راهبری این موضوع بعد از برگزاری نشست اول به دبیرخانه ارسال شد، افزود: شورای سیاست‌گذاری هم اندیشی ملی چشم انداز جمعیتی ایران، به این جمع‌بندی رسید تا جایزه ویژه ای را تحت عنوان "ایران جوان بمان" به فعالان این عرصه اعطاء کند؛ از این سو، نخستین جایزه در پایان دومین هم اندیشی به چهار فعال عرصه جمعیت اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود گفت: هم‌اندیشی دوم عمدتاً حول مباحث پزشکی در زمینه جمعیت است و قرار است ضمن ارزیابی عملکرد نظام سلامت، راهکارهایی برای نقش آفرینی موثر جامعه بهداشت و درمان کشور نیز ارائه شود.

ارسال نظرات