سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاد گلوگاه مطرح کرد: همایش سالانه تکریم و تجلیل مفاخر و چهره‌های ماندگارشهرستان گلوگاه به منظور اعتلای فرهنگ و الگو سازی مناسب بین جوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۵۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷




 

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، سید عیسی وطن پور در اولین جلسه هماهنگی تجلیل از مفاخر و چهره‌های ماندگار گلوگاه گفت: تجلیل از مفاخر و چهره‌های ماندگار در قید حیاتشان برای اعتلای فرهنگ شهرستان بسیار ضروری است.

وی ضمن گرامیداشت استاد علی بابا عسگری افزود: استاد عسگری یکی از مفاخر و چهره های ماندگار شهرستان بود که خدمات ارزنده ای در حوزه فرهنگ مازندران انجام داد، که درزمان قید حیات این شخصیت بزرگوار باید از مقام ایشان تجلیل می‌شد.

سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاد گلوگاه بیان کرد: بزرگداشت چهره های ماندگار، ادای دین به انسانهای شایسته ای است حق تکلیف نسبت به جامعه را به بهترین شکل ارائه کرده اند و برای پیشرفت و آبادانی و بالا بردن فرهنگ جامعه تلاش کرده اند.

وطن‌پور با اشاره به اینکه مفاخرو بزرگان مهمترین سرمایه های ملی هر ملتی محسوب می شوند، تصریح کرد: تکریم بزرگان در خودباوری و نشاط جامعه نخبگان و فرهنگیان تاثیر بسزایی دارد و چهره‌های ماندگار وارسته ترین افراد و بهترین الگو برای جوانان این سرزمین هستند.

وی هدف از برگزاری چنین همایشی را الگو سازی مناسب بین جوانان دانست و در ادامه این جلسه به پیشنهاد اعضا مقرر شد همایش سالانه برای تکریم و تجلیل مفاخر و چهره‌های ماندگارشهرستان گلوگاه در عرصه های مختلف برگزار شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها