انهدام باند 9 نفره سرقت ابزار حفاری در کوهرنگ

كارآگاهان پليس آگاهی شهرستان كوهرنگ استان چهارمحال و بختياری، اعضاي باند 9نفره اي كه اقدام به سرقت بيش از 2 ميليار ريال از اموال يك شركت حفاري كرده بودند را دستگير و اموال مسروقه اين شركت را بازگرداند.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۶۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده انتظامی استان گفت: در پي شكايت يكی از شركت های فعال در حوزه حفاری مبنی بر سرقت های متعدد از اين شركت موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبازه با سرقت پليس آگاهی شهرستان كوهرنگ قرار گرفت.

سردار نورعلی یاری افزود: بلافاصله گشت های نامحسوس پليس آگاهی براي شناسايی سارقان در سطح اين شهرستان فعال شد و سرانجام با اقدامات ويژه و تخصصی پليسی توانستند در ابتدا يكی از اعضای اصلی و مالخر اين باند را دستگير و از مخفیگاه آنها مقداری از اموال مسروقه شركت را كشف كنند.

اين مقام مسئول ادمه داد: پس از دستگيری عوامل اصلی اين باند و مواجهه شدن با مدارك و مستندات پليس چاره ای جز اعتراف نداشته و بدين ترتيب ساير اعضای اين باند نيز شناسايی و دستگير شدند .

فرمانده انتظامي استان افزود: اين باند با به دست آوردن نقاط كليدی اين شركت از جمله نگهبانی و كنترل و ايجاد يك شبكه سرقت توانستند اقلامی را كه به اين طريق سرقت می كردند به راحتی خارج كنند .

سردار "نور علي ياري" در پايان ضمن بيان اين مطلب كه از مخفی گاه اين باند 9 نفره اقلامی به ارزش تقريبي دوملیارد و 200 ميلون ريال كشف شده، تصريح كرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند و اموال مسروقه نيز به اين شركت حفاری و عمرانی برگردانده شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار