خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه گرمسار گفت: سازمان بسیج دانش آموزی نقش مهمی در ترسیم اهداف انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۷۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
احسان خدامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار به ارائه گزارشی از عملکرد برنامه های اجرا شده از ابتدای سال 94 تا کنون و اهم فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی در شهرستان گرمسار ویژه دانش آموزان بسیجی پرداخت و اظهار داشت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و آشنا کردن دانش آموزان با بسیج یکی از مهمترین اولویت های سازمان بسیج دانش آموزی است.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر به عنوان نخستین برنامه اجرایی سازمان بسیج دانش آموزی در سال 94 افزود: جشن میلاد کوثر با حضور 400 نفر از دانش آموزان دختر در گرمسار برگزار شد.

رییس سازمان مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس، اجرای مرحله استانی لیگ علمی مبنا، برگزاری مرحله سوم آمادگی دفاعی مدارس و میدان تیر دانش آموزی، اجرای ویژه برنامه های متعدد و متنوع در هفته معلم، تجلیل از مربیان نمونه صالحین دانش آموزی از جمله مهترین برنامه های اجرایی بسیج دانش آموزی گرمسار بوده است.

خدامی از جمله مهمترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی در ایام تعطیلات تابستان را اجرای طرح هجرت سه در مدارس، برگزاری اردوی یک روزه برای فرماندهان واحدهای دانش آموزی و شورای قشر دانش آموزی و برگزاری آزمون آیه های تمدن در تیر ماه سال جاری عنوان کرد.

وی بیان کرد: برگزاری آزمون در مسابقات علمی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، برگزاری نشست های بصیرتی اخلاقی در مدارس، اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در مدارس با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی، تقویت کمی و کیفی حلقه های صالحین واحدهای دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان برتر بسیجی از اهم اقداماتی است که سازمان بسیج دانش آموزی در سال جاری در دستور کار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها