خبرهای داغ:
دبیر علمی همایش ملی اقتصاد مقاومتی از ارسال ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی رويكردهای مديريتی و اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۰۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

فرشید نمامیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برگزاری همایش ملی رويكردهای مديريتی و اقتصاد مقاومتی طی اردیبهشت ۹۴ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه آموزشی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سالی که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده است و در راستای تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری تصمیم دارد اولین همایش ملی رویکردهای مدیریتی و اقتصاد مقاومتی را با استفاده از تجارب علمی دانشگاهیان کار آفرینان و مدیران برگزار کند.

دبیر علمی همايش ملي رويكردهای مديريتی و اقتصاد مقاومتی، پیوند کنونی نظام و مردم را یک پیوند عمیق دانست که ناگسستنی است و گفت: با پشتوانه این ظرفیت ها بوده که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند درباره مناسبات جهانی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر عرصه ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی ظرفیت های جمهوری اسلامی را در عرصه ارتباطات جهانی یک ظرفیت مناسب دانست و افزود: با استفاده از این ظرفیت ها می تواند مناسبات های جدید و عادلانه ای در دنیا شکل گرفته و جایگاه جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از پیش تبیین شود.

نمامیان گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال طراحی یک الگوی برداشتن انحصار و یک مقاومت همراه با پیشرفت است و در همین راستا در ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۲ توسط رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد.

دبیر علمی همايش ملی رويكردهای مديريتی و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: متن ابلاغیه ایشان با اهداف تامین رشد پویا و بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد، درون زا، پیشرو و برونگرا بیان شده  و در همین راستا  است که گروه آموزشی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه «اولین همایش ملی رویکردهای مدیریتی و اقتصاد مقاومتی» را برگزار می کند.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات را به دبیرخانه همایش ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: تا کنون نیز بیش از ۱۰۰مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده که مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از صدور گواهی شرکت در همایش فوق برای تمام مقالات خبرداد و گفت: علاوه بر این ، محتوای مقالات در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود.

نمامیان، شناخت عوامل موثر بر بازاريابی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، شناخت عوامل موثر بر بازاريابی صنعتی در راستای اقتصاد مقاومتی، شناخت عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در راستاي اقتصاد مقاومتی، شناخت عوامل موثر بر بازاریابی صنعتی در راستای اقتصاد مقاومتی، شناخت عوامل موثر بر مديريت استراتژيك در راستای اقتصاد مقاومتی را از محورهای هایش فوق برشمرد.

وی شناخت عوامل موثر بر مديريت منابع انسانی در راستای اقتصاد مقاومتی، تمامی تجربيات علمی مديران دستگاه های اجرايی و سایر ابعاد مدیریتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورهای  همایش مذکور برشمرد.

دبیر علمی همايش ملي رويكردهاي مديريتی و اقتصاد مقاومتي با بیان اینکه این همایش دو روزه خواهد بود، زمان برگزاری آن را ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد.

نمامیان، در پایان برگزاری این همایش را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های ایشان دانست.

ارسال نظرات