خبرهای داغ:

انهدام باندحمل موادمخدر در کرمانشاه/کشف۳۱۰ کیلوتریاک در تانکر روغن

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند حمل و توزیع مواد مخدر در محور اسلام آباد غرب – کرمانشاه و کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک در تانکر حمل روغن خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۰۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار منوچهر امان الهی در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند سوداگران مرگ (حمل و توزیع مواد مخدر) در استان کرمانشاه خبرداد.

وی تصریح کرد: در راستای مقابله با قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط ناجای استان و در پی دریافت اطلاعاتی از یک باند توزیع مواد مخدر، مدتها این باند را رصد کرده که مدتی پیش از برنامه این باند برای انتقال مقداری مواد از جنوب کشور به استان مطلع شدیم و در پی این اطلاعات، باند مذکور را زیر نظر گرفته و در محور اسلام آباد غرب- کرمانشاه و طی یک عملیات برنامه ریزی شده شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده ناجا استان کرمانشاه گفت: باند مورد نظر اقدام به جاسازی ۳۱۰ کیلوگرم تریاک در یک تانکر حمل روغن کرده بودند و مواد مذکور در وسط تانکر جاسازی شده بود که با تدبیر پلیس کشف شد.

وی از دستگیری چهار عضو باند مذکور که یک تن از آنان راننده تانکر حمل روغن و سه تن دیگر که در یک خودروی زانتیا اسکورت آن بودند خبر داد و گفت: این افراد دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

سردار امان الهی کشفیات امسال ناجای استان را با احتساب ۳۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شده ۷۰۶  کیلوگرم تاکنون عنوان کرد و گفت: هم چنین با احتساب  ۴ نفر قاچاقچی دستگیر شده تعداد دستگیر شدگان در حوزه مواد مخدر استان به ۶۹۰ نفر می رسد.

وی افزود: با انهدام این باند طی امسال هشت باند حمل و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه توسط ناجای استان منهدم شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار