امام جمعه هفشجان:

استکبارمی خواهد ما از مبانی اسلامی فاصله بگیریم

امام جمعه هفشجان در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: استکبارمی خواهد ما از مبانی اسلامی فاصله بگیریم .
کد خبر: ۸۵۲۰۲۹۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه اخلاق ویژه کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد در حسینیه امام خمینی (ره) این ناحیه با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن جلالی، امام جمعه شهر هفشجان، برگزار شد.

حجت اسلام سیدحسن جلالی، ابتدا حلول ماه شعبان را تبریک گفت و از خداوند خواست که ما را در فیوضات پرخیر برکت این ماه قرار دهند.

امام جمعه هفشجان، افزود: ماه شعبان فرصت خوبی است که ما خود را در آن بسازیم و با انجام هر کار خیری که در این ماه انجام دهیم خود را بهشتی کنیم.

وی، ماه شعبان را ماه وفور رحمت الهی دانست و اظهار داشت: سعی کنید با کار های خوب خود را به درخت طوبی نزدیک کنید؛ زیرا به گفته امام علی علیه السلام شاخه های در خت طوبی از طرف آخرت به طرف این دنیا سرازیر شده اند و ما باید با اعمال نیک دست به طرف شاخه های درخت طوبی دراز کنیم.

جلالی ادامه داد: ماه رجب و شعبان مقدمه ای است برای ماه رمضان و باید در این دو ماه تهجد ایجاد کنیم و آماده شویم برای ورود به ماه رمضان که ماه میهمانی خداست. ماه شعبان ماه تلبیس به لباس ها و زیور های خوب است. اگر در این دو ماه خود را آماده کردیم ما را در ماه رمضان به میهمانی خداوند راه می دهند .

امام جمعه هفشجان یادآور شد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: اگر هرکس حدیثی را جمع آوری کند و مردم از آن حدیث استفاده کنند، خداوند آن فرد را به صورت یک عالم و فقیه محشور می فرماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ضد بشری گروه های تکفیری در منطقه اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این جنایات، گفت: مبارزه با گروه های تکفیری داعش و وهابیت آل سعود جهاد اصغر است و جهاد اکبر مبارزه با نفس اماره است، نفسی که انسان را لحظه به لحظه به نافرمانی از خدا وادار می کند.

جلالی، فاصله گرفتن از مبانی اسلامی را خواسته استکبار دانست و تأکید کرد: اسلام آمریکایی همانی است که آل سعود و گروه های تروریستی به آن اعتقاد دارند و هیچ رنگ و بویی از معنویت و انسانیت در آن نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار