معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با اعلام اینکه سهمه سوخت ناوگان عمومی دیزلی در خرداد‌ماه سال جاری تغییر نمی‌کند گفت: از ماه آینده (تیرماه) سهمیه سوخت ناوگان عمومی براساس پیمایش تخصیص می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۴۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهرام آدم‌نژاد اظهار کرد: قرار بود از اول خرداد ماه سهمیه سوخت ناوگان عمومی دیزلی براساس میزان پیمایش تخصیص یابد.

وی ادامه داد: برای این اساس مقرر شد که میزان سوخت مبتنی بر پایش ناوگان باشد براین اساس از اردیبهشت سال جاری اطلعات مربوط به بارنامه جمع‌آوری، پایش و راست‌آزمایی شد. 

آدم‌نژاد با تاکید بر اینکه این اطلاعات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تخصیص سهمیه سوخت ماهانه منتقل شد گفت: نکته قابل توجه در این طرح این است که معماری پروژه نسبت به گذشته تغییر کرده است. به عبارت دیگر در گذشته سوخت به همه ناوگان تخصیص می‌یافت اما در این طرح سوخت براساس اطلاعات و داده های آماری ناوگان تخصیص می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با بیان اینکه  اطلاعات و یکپارچگی اطلاعات اندکی زمان‌بر است تاکید کرد: شماری از رانندگان اطلاعات خود را در سیستم تکمیل نکردند بویژه آن دسته از رانندگانی که وسیله نقلیه خود را منتقل کرده‌اند.

آدم‌نژاد ادامه داد: با توجه به این مسئله و برای جلوگیری از تضیع حقوق رانندگان کارگروه تصمیم گرفت که سهمیه سوخت خردادماه را بدون تغییر به ناوگان حمل و نقل عمومی تخصصی دهد و از اول تیرماه سال جاری سهمیه سوخت تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه از رانندگان می‌خواهیم کماکان نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایتی که وزارت کشور اعلام کرده است بیان کرد: کماکان ثبت اطلاعات در این سامانه انجام می‌شود و رانندگان وسیله‌ حمل و نقل عمومی خواهشمندیم در زمینه تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

ارسال نظرات