ویژه برنامه روز بسیج عشایر با حضور عشایر بسیجی منطقه دوآب صمصامی در تنگ کوفی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۷۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این برنامه با گرامیداشت سالروز بسیج عشایری گفت : عشایر نقش غیر قابل انکاری در مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب داشتند و از این لحاظ بر گردن انقلاب اسلامی حق دارند.

وی در ادامه صحبت های خود به انتخاب شاپور بختیار به نخست وزیری اشاره کرد و افزود: عشایر دلاور استان ، با انتخاب نخست وزیر دوران منحوس پهلوی از میان بختیاری ها، نه تنها به حمایت از وی برنخواستند بلکه با ابراز مخالفت با وی، حمایت خود را از نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اعلام نموده و تا آخر نیز بر همین راه باقی ماندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان به نقش عشایر در دفاع از میهن اسلامی در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله علیه کشورمان نیز پرداخت و عنوان کرد: عشایر با تقدیم شهدای گلگون کفن، نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند و در جبهه های حق علیه باطل از هیچ تلاش و کوششی در دفاع از کیان اسلامی فروگذار نکردند.

اجرای سرود، قرائت اشعار محلی، حماسه خوانی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سیاه چادر عشایری از دیگر برنامه های این روز بود.


ارسال نظرات