جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل:

زائران شهرهای مرکزی مازندران به مرقد امام راحل(ره) اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل از اعزام ۱۶۰۰ زائر شهرهای مرکزی استان به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۷۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

 

 




 

خبرگزاری بسیج مازندران، رمضان رنجبر در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام راحل این شهرستان با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) با اتکا به خداوند متعال و پشتیبانی مردم در آن سال‌های خفقان در برابر ظلم رژیم ستمشاهی ایستادگی کردند، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب با صبر و ایستادگی و ادامه راه پر پیچ و خم و اتکا به مردم توانست شاه را با شکست استراتژیکی از کشور اخراج کنند.

 

وی با بیان اینکه امروزه وظیفه ما است که راه امام خمینی(ره) را در برابر ظلم و ستم دشمنان نظام اسلامی ادامه دهیم، افزود: حضور پرشور مردم در این برهه از زمان که دشمنان در پی توطئه‌های مختلف علیه ایران اسلامی هستند، بسیار ضروری‌تر از گذشته است.

 

رنجبر با اعلام اینکه حضور مردم در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر علاوه بر یاس دشمنان موجب تداوم انقلاب اسلامی می‌شود، گفت: با گذشت بیست‌وششمین سالروز ارتحال امام راحل(ره) برگزاری این آئین‌ها باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در اقصی نقاط کشور از جمله این شهرستان برگزار شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل از اعزام 1600 زائر در قالب کاروان سواره از شهرستان آمل خبر داد و گفت: این تعداد زائران بوسیله 70 دستگاه اتوبوس و مینی بوس اعزام می‌شوند.

 

وی ادامه داد: کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی با عنوان از حرم تا حرم هفتم خرداد ماه سفر یک هفته‌ای خود را به مرقد مطهر امام راحل از آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم(ع) آغاز می‌کنند.

 

رنجبر با بیان اینکه اعزام این زائران هر ساله با استقبال زیاد مردم روبه‌رو می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز با آمادگی کامل و پشتیبانی‌ها و تمهیدات لازم 100 زائر آملی به تهرام اعزام می‌شوند.

 

اجرای مراسمات سالروز ارتحال تداوم بخش انقلاب اسلامی

 

معاون سیاسی فرماندار ویژه آمل نیز در این نشست گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات و آئین‌ها در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تداعی‌کننده راه شهدا و امام راحل(ره) خواهد بود.

 

حسین احسانی افزود: با تدابیر و اندیشه خردمندانه توانستند رژیم شاهنشاهی را با قدمت 2 هزار و 500 ساله را سرنگون کنند و حکومت اسلامی را در ایران برپا کنند.

 

وی با تاکید براینکه پانزدهم خرداد ماه سال 42 یادآور حماسه بزرگ مردم ایران است، گفت: آن روز به عنوان طلیعه و نطفه عطفی از آغاز انقلاب اسلامی 57 بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار