خبرهای داغ:
امام خامنه‌ای در دیدار با جمعی از پاسداران دانشگاه امام حسین(ع):
در مورد بازرسی‌ها ما گفتیم که اجازه نمی‌دهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام خامنه‌ای در دیدار با جمعی از پاسداران دانشگاه امام حسین(ع) به موضوع مذاکرات هسته‌ای پرداختند و فرمودند: باز در مذاکرات حرف‌های تازه‌ای می‌زنند، در مورد بازرسی‌ها ما گفتیم که اجازه نمی‌دهیم از هیچ یک از مراکز  نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود، می‌گویند اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای باید داده شود این یعنی بازجویی.

ایشان در ادامه افزودند: ما اجازه نمی‌دهیم به حریم دانشمندان هسته‌ای و هر رشته مهم دیگر اهانت شود، من اجازه نمی‌دهم بیگانگان با دانشمندان و فرزندان عزیز ملت ایران که این دانش گسترده را به اینجا رسانده‌اند بیایید حرف بزنند .

رهبر انقلاب تصریح کردند: مسئولان عزیز ما که در این میدان با شجاعت حرکت می‌کنند بدانند تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است، باید بتوانند پیام و عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.

ایشان خاطر نشان کردند: بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما باهمراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بشکانند، پاسداران انقلاب و همه پاسداران حریم امنیت ملی بیدار و هوشیار هستند، آنها بدانند اگر شیطنتی صورت بگیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها