خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان با بيان ايستادگي و مقاومت ملت ايران برابر مستكبران گفت: حضور مقتدرانه و عزتمندانه ايران در جهان به بركت خون پاك شهيدان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۱۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغی در یادواره 10 شهید والا مقام شهرک گلستان و 18 شهید عملیات غرور آفرین بیت المقدس شهرستان دامغان در محل مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک گلستان این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 3هزار شهید گرانقدر استان سمنان اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران دارای خصوصیات و ویژگی های ممتاز در دوران دفاع مقدس بودند و با باور و اعتقادات دینی در مناطق عملیاتی حضور یافته و افتخاراتی بس عظیم آفریدند.

وي ایستادگی و مقاومت به عنوان عوامل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس عنوان كرد و افزود: فضا و میدان دفاع مقدس متفاوت‌تر از دیگر دوران‌ها است و دلیل آن نیز حضور عاشقانه و با هدف دفاع از میهن بوده که رزمندگان و ایثارگران با گذشت از جان و مال خود در آن حضور جانانه داشتند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان با بیان اینکه ما به شهدای خودمان افتخار می‌کنیم، بيان كرد: ما به برکت و کمک شهدا بوده که توانستیم افتخارات فراواني در زمينه ها و عرصه هاي مختلف کسب کنیم.

سردار شاهچراغي تصريح كرد: امروز در عرصه های جهانی حضوري مقتدرانه و عزتمند داريم و همه اينها را مدیون افرادی هستیم که با دلاوری و جانفشانی خودشان امنیت و آزادی را به ما هدیه دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا راه ایثار و شهادت را به ما نشان دادند، گفت: این فرهنگ در جامعه باید گسترش پیدا کند و به ارزش دینی و اسلامی تبدیل و به نسل جوان و نوجوان جامعه امروز منتقل شود.

وی با تأكيد بر اينكه برگزاری یادواره های شهدا زمینه تجدید بیعت با آرمان ها و زمينه ساز تداوم راه شهدا است، اظهار داشت:باید بکوشیم یادواره های شهدا در خور و شأن شهید و شهادت برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها