جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه شامگاه روز گذشته و با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، شامگاه روز گذشته و در سالن جلسات فرماندهی شهرستان قروه جلسه شورای فرماندهی با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی برگزار شد.

در این جلسه که سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز حضور داشت سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش سپاه پاسداران در جامعه اظهار داشت: سپاه پاسدار انقلاب و بسیج حافظ انقلاب است.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیج افزود: بسیج دارای ظرفیت بی انتهایی است و بسیجیان دلسوز می توانند از امکانات به نحو شایسته استفاده کنند.

رییس سازمان بسیج متضعفین خاطر نشان کرد: سازماندهی بسیج و تلاش برای وارد کردن افراد توانمند در این سازمان باید اولویت اصلی باشد.

وی به تشکیل و ساماندهی حلقه های صالحین اشاره نمود و بیان داشت: باید از ظرفیت ها و امکانات موجود با ساماندهی مناسب حلقه های صالحین و تشکیل گروه های قوی و سرگروه های توانمند استفاده شود.

سردار نقدی رویکرد بسیج را مردم محور دانست و تاکید کرد: بسیج باید با مشارکت مردم و به صورت داوطلبانه در فعالیت های مختلف وارد شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با اشاره به عملکرد ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: ما در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه شاهد تلاش های بی شائبه و شبانه روزی پرسنل توانمند سپاه می باشیم.

وی با اشاره به موفقیت های سپاه شهرستان قروه افزود: در سال گذشته مجمع عالی بسیج این شهرستان موفق شد به عنوان برترین مجمع در سطح کشور خود را معرفی نماید.

فرمانده سپاه قروه به مقام نخست این شهرستان در برگزاری جشنواره فیلم مقاومت اشاره نمود و بیان داشت: موفقیت های بدست امده نشان از توانمندی نیروهای این شهرستان و پشتکار شبانه روزی انان دارد.


ارسال نظرات