كارشناس مذهبي؛

تربیت فرزندانمان را به جامعه واگذار نکنیم

يك كارشناس مذهبي با اشاره بر اینکه مادران نباید از جایگاه اصلی خود غافل شوند، گفت: تربیت فرزندانمان را به جامعه واگذار نکنیم.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۱۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، زهرا ملاکاظمی در جمع بسیجیان پایگاه کوثر سمنان بیان کرد: آزادی، استقلال و پیشرفت امروز را مدیون شهدایی هستیم که هر روز برای فرزندانشان یک سال می گذرد.

وی ادامه داد: خانواده ها باید مراقب تربیت صحیح فرزندان باشند؛ چرا که دشمن سخت در حال تلاش برای انزوای جوانان مسلمان ایرانی است.

اين كارشناس مسائل سياسي خاطرنشان کرد: امروز خانواده ها تربیت را بر عهده جامعه گذاشته و مادران از جایگاه اصلی خود دور شده اند؛ عوامل متعددی از قبیل دوستان ناباب دست به دست هم می دهند تا فرزندان و نوجوانان ما از مسیر اصلی خود منحرف و در مسیر نادرست شیطانی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه والدین تربیت را ابتدا باید از خود آغاز کنند، افزود: فرزندان از ابتدای کودکی رفتار و کردار والدین را زیر نظر دارند و همگام با آنان شخصیت خود را شکل می دهند؛ بنابراین به یقین والدین دروغگو و بی اعتنا به نماز و احکام اسلامی نمی توانند فرزندانی متناسب با ارزش و آرمان های اسلامی داشته باشند.

ملاکاظمی تصریح کرد: برخی خانواده ها فرزندان خود را با تبلت، کامپیوتر و فضای مجازی سرگرم کرده اند و از عضویت آن ها در وایبر، واتس آپ، لاین و.... غافل هستند؛ اینگونه شبکه ها گام به گام نوجوانان و جوانان را به سوی اعتیاد به فضای مجازی و بیراهه می کشانند به طوری که بر ذهن آن ها غالب می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار