عباسپور در همایش رؤسای بیمارستان‌های اعصاب و روان عنوان کرد

تداخل دارویی یکی از مشکلات جانبازان در بیمارستان‌های اعصاب و روان

همایش رؤسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۴۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، روز گذشته 29 اردیبهشت 94 همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل هتل آزادی یاسوج برگزار شد. در همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی، مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور حضور داشتند.

عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با اشاره به جایگاه‌ بیمارستان‌های اعصاب و روان در سطح کشور، اظهار کرد: انضباط مالی اولویت اصلی بیمارستان‌های اعصاب و روان است.

وی با بیان اینکه تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان است، بیان کرد: جامعه ایثارگری سن بالایی دارند و لازم است که پزشکان متخصص مرتب بیماران خود را ویزیت کنند و روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان به این نکته توجه کنند که تداخل دارویی از مشکلاتی است که این بیمارستان‌ها با آنها روبه رو هستند و باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارزیابی کارکنان بیمارستان‌های اعصاب و روان باید بر اساس عملکرد آنها انجام شود.

عباسپور با بیان اینکه 670 تخت فعال در سطح کشور داریم، افزود: بیمارستان‌های اعصاب و روان در سطح کشور از کیفیت خوبی برخوردار هستند و سیاست بنیاد ارائه بهترین خدمات به جامعه ایثارگری است.

عباسپور همچنین در دیدار با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج، اظهار کرد: امروزه حضور موثر جانبازان و ایثارگران در بخش های مختلف جامعه فرصتی بزرگ و مغتنم برای صیانت از دستاوردهای غنی نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد در این دیدار قدرشناسی از جانبازان را که بخشی از جسم خود را تقدیم نظام کردند، وظیفه دانست و گفت: جانبازان با عقیده و غیرت حسینی در مسیر حفظ کیان کشور گام برداشتند و در این راه نیز از خود گذشتند.

عباسپور با تاکید بر ضرورت ترویج و تبیین روحیه و فرهنگ ایثارگری در بین نسل جوان و نوجوان جامعه، خاطرنشان کرد: این روحیه و فرهنگ نشات گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس ذره ای اندک از دریای بیکران تعالیم انبیاء و ائمه معصومین(ع) است که استعانت گرفتن از این بیکران، همواره راه گشای بسیاری از موفقیت ها است.

وی با دعوت از ایثارگران و جانبازان به تحکیم بیش از گذشته رشته های اسلام محوری و خدمتگزاری صادقانه به مردم، گفت: جانبازان و ایثارگران حافظان اصلی سنگرهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه محسوب می شوند که حل و فصل مسائل این نسل، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون بهداشت و درمان در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان بستری شده در این بیمارستان قرار گرفت.

ارسال نظرات