عضو هیئت علمی فلسفه دانشگاه تهران:

تشکل‎ها و نمایندگان مجلس خواستار انتشار فکت‌شیت هستند

عضو هیئت علمی فلسفه دانشگاه تهران گفت: روحانی آدرس فکت‌شیت منتشر شده را که معتقد است قبل از آمریکایی‌ها انتشار‌یافته است را بدهد.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۹۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سعید زیباکلام در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه زنجان اظهار داشت: کاش میمردم و سخنان رئیس جمهور قانونی که گفت چرا با آمریکاییها خصومت داریم نمینشنیدم، ضروری است تاریخ جنایتهای آمریکا علیه ایران طی 37 سال گذشته دوباره مرور شود، روحانی رئیس جمهور قانونی است و حرمت و احترام دارد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در خصوص فکت‌شیت افزود: حرفهایی که در خصوص انتشار فکت‌شیت گفته میشود، دروغ است.

عضو هیئت علمی فلسفه دانشگاه تهران با بیان اینکه 40 سال است که آمریکا را مطالعه میکنم، گفت: قبل از اینکه بدانم فلسفه را با چه مینویسند، آمریکاییها را رصد میکردم.

زیباکلام با اشاره به اینکه از اول هم معتقد بودم که علاوه بر بیانیه لوزان توافقنامه دیگری وجود دارد که ایران اعلام نمی‌کند، افزود: آمارهایی که از سوی مسئولان شرکت‌کننده در مذاکرات داده میشود، از فکت‌شیتی ناشی میشود که آمریکاییها آن را انتشار دادهاند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ظریف گفتند که فکت‌شیت را منتشر کنند، افزود: 200 نماینده مجلس شورای اسلامی، تشکلهای دانشجویی مستقل و شخصیتهای مستقل غیرجناحی نیز این درخواست را داشتند اما منتشر نشد.

عضو هیئت علمی فلسفه دانشگاه تهران با اشاره به اینکه رئیس جمهور معتقد است فکت‌شیت ایرانیها قبل از آمریکاییها منتشر شده است، تصریح کرد: بهتر است روحانی آدرس فکت‌شیت را بدهد تا ما هم مطالعه کنیم.

زیباکلام با بیان اینکه ملت ایران همواره پای کار هستند و ضروری است آنچه توافق شده است را بیان کنید، افزود: دکتر ظریف نیز گفت مصاحبههای انجام شده همان فکت‌شیت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار