خبرهای داغ:
رییس كانون مداحان و شعراي آئيني استان سمنان:
رییس كانون مداحان و شعراي آئيني استان سمنان با اشاره به اهمیت هنر مداحی در جامعه اسلامی گفت: امروز مداحان به فرمايش رهبر معظم انقلاب نيروهاي تأثيرگذار در جامعه هستند و به نوعي معلمان معنوي در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۱۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در ميامي، اسماعيل يار محمدي در نشستي با اعضاي كانون مداحان و شعراي آئيني شهرستان ميامي در محل اداره تبليغات اسلامي ميامي اظهار داشت: ترويج و نشر معارف اسلامي، سيره اهل بيت (ع) و همچنين توجه به منويات مقام معظم رهبري از مهمترين اهدافي است كه مداحان بايد به آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به حلول ماه شعبان بیان كرد: در ماه معظم شعبان كه اعياد بزرگي به ويژه ميلاد با سعادت امام زمان(عج) در اين ماه قرار دارد؛ مداحي هاي و مولودي خواني ها به سمت و سوي مصيبت كشانده نشود و بايد اين ظرفيت در مداحي ها به وجود آيد كه در اعياد همراه با مداحي شادي نيز وجود داشته باشد.

رییس كانون مداحان و شعراي آئيني استان سمنان تصريح كرد: با توجه به نزديك شدن ماه مبارك رمضان مداحان نسبت به بحث روان خواني، روخواني و قرائت قرآن كريم و ادعيه ماه مبارك رمضان توجه ويژه داشته باشند.

مداحان جایگاه خود را بشناسند

کارشناس تشکل هاي ديني اداره کل تبليغات اسلامي استان سمنان نيز در اين نشست به اهميت جايگاه مداحي و مداحان در اسلام و جامعه اشاره كرد و گفت: مداحان بايد جايگاه خود را بشناسند و از اين توفيقي كه خداوند به آنها عطا كرده است بهره لازم را ببرند.

حجت الاسلام سيد مهدي ترابي همچنين به فعاليت اعضاي جديد كانون مداحان شهرستان ميامي اشاره كرد و افزود: در شوراي جديد بايد فعاليت ها بيشتر شود و سوابق و پرونده مداحان در كانون مداحان تكميل شود.

وي تأكيد كرد: آموزش مداحي از مهمترين برنامه هايي است كه كانون مداحان مي تواند با همكاري بسيج مداحان نسبت به برگزاري كارگاه هاي تخصصي مداحي در شهرستان ميامي اقدام كند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها