نمایشگاه «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» در شهرستان های سمنان و دامغان به همت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۲۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
مهدی شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه افتتاح «نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور کمک به تحقق و راهگشایی برای اجرای سیاستهای کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور افزایش جمعیت و کمک به جوانی و پویا ماندن جمعیت جامعه برپا شده است.

شادنوش افزود:نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت همزمان با سراسر كشور از سی ام اردیبهشت تا نهم خرداد 94 در شهر سمنان در فرهنگسرای کومش سمنان و در دامغان سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برپامی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در موضوعات نمایشگاه بیان داشت: در نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت به موضوعاتی مانند آمادگی برای ازدواج، ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزندآوری،زایمان و مراقبت های پس از آن،فرزندپروری،مدیریت منابع خانواده،مدیریت استرس و بحران،ناسازگاری و مدیریت آن،شیوه زندگی و اختلالات ناباروری پرداخته شده است.

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سمنان در فرهنگسرای کومش صبحها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 20 و در دامغان در سالن ارشاد صبح ها از ساعت 8 الي 12 و عصرها 5 الي 8 شب میزبان بازدیدکنندگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها