مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرکرد، با اشاره به نقش مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه حماسه فتح خرمشهر، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام در ساختمان بسیج شهرداری شهرکرد، برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی، با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر، با اشاره به نقش مردم استان در عملیات بیت المقدس گفت: مردم مومن و غیور چهارمحال و بختیاری همانند دیگر مردم کشور عزیز ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب و پا به پای آنها تا پیروزی و حفظ انقلاب حاضر بودند و جهاد، فداکاری و جانفشانی می نمودند.

وی، افزود: همانگونه که غیور مردان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در شجاعت و فداکاری زبانزد عام وخاص بودند و هستند.به همین دلیل بسیجیان و سلحشوران این استان در لشگر خط شکن امام حسین علیه السلام و نجف اشرف در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به مصاف دشمن بعثی رفته و افتخار دیگری به افتخارات این استان افزودند.

در ادامه مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد به برنامه های اجرایی هیئت در سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: مراسم پرفیض ندبه ای با شهداء، از جمله برنامه های این هیئت در روز جمعه اول خردادماه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد می باشد.

شکرالله چراغی ادامه داد: در این مراسم باشکوه، یادگار سالهای دفاع مقدس و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سردار اسماعیل کوثری به ایراد سخن می پردازند.

وی، افزود: همچنین، ساعت 10 صبح، مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور نخبگان بسیجی در مجتمع فرهنگی لاله با سخنرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سابق لشگر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم برگزار خواهد شد.

در این جلسه، برای فضاسازی پیرامونی و تأسیسات و همچنین تکمیل سیستم روشنایی و شبکه آب شرب یادمان شهدای گمنام شهرکرد، تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظرات