فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود گفت: نظام شجره طيبه صالحين نسل جوان و نوجوان را برابر تهاجم فرهنگي دشمنان بيمه مي كند.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۸۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
حسین ابوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تأکید بر اهمیت حلقه های صالحین در پایگاه ها و توجه به آنها گفت: ستون فقرات پایگاه ها جلسات صالحین است؛ چرا که پاسخ به شبهات و بصیرت و معرفت افزایی اعضا بسیج در این جلسات تحقق می‌یابد و سدی در برابر تهاجم دشمنان به نسل حاضر و جامعه ماست.

افزود: توجه به حلقه های صالحین سبب می شود نسل های بعدی جامعه ما نسبت به انقلاب و مسائل مختلف توجه بیشتری داشته و با هجمه های گوناگون دشمنان آشنا شده و در برابر آن مقابله درستی انجام دهند.

وی با تأکید بر سرکشی منظم بر حلقه های صالحین و توجه به کیفیت این جلسات بیان کرد: با توجه به نیاز جامعه و تأکیدات رهبر انقلاب بر موضوع صالحین و پرورش استعدادها و پاسخ به نیازهای جامعه صالحین با جدیت در پایگاه ها دنبال می شود.

سرکشی از حلقه های صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود

مسئولین نظام صالحین سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) از حلقه های صالحین پایگاه های بسیج تابع این حوزه سرکشی كردند.

حجت الاسلام اسکندر پور از نظام صالحین سپاه شاهرود به اتفاق فرمانده حوزه خاتم الانبیا(ص) از حلقه های صالحین پایگاه های امام علی(ع)،شهید رجایی و امام رضا(ع) سرکشی كردند.

در این سرکشی ها بازرسی نظام صالحین سپاه شاهرود از روند اجرایی حلقه های صالحین و موضوعات و برنامه های آنها سرکشی نمودند و بر انجام منظم و با کیفیت این جلسات تاکید کردند.

در این بازدیدها فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های صالحین گزارشی از روند اجرایی حلقه های صالحین و برنامه های انجام شده ارائه كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها