خبرهای داغ:
با حضور معاون معاون برنامه، بودجه و مالی سپاه استان قم؛
همایش ابلاغ برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سازمان بسیج، با حضور معاون برنامه، بودجه و مالی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۹۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسن مرادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در این همایش که در مسجد چهارده معصوم (ع) پردیسان برگزار شد، طی سخنانی از زحمات فرماندهان، مدیران و مسئولین حوزه ها و پایگاه های تابعه در انجام برنامه های سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: با امید به خدا در سال جدید بایستی با توان بیشتری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بر داریم.

حجت الاسلام جعفر آزاد منش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز طی سخنانی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری ابراز کرد: همه واجبات در گرو امر به معروف و نهی از منکر است و اولین آمر به معروف خداوند است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه امور بیان نمود: پیامبر اکرم (ص) از برترین آمران به معروف است و ائمه اطهار از بزرگترین آمران به معروف هستند.

شایان ذکر است در این همایش یکروزه، کبیریمعاون برنامه، بودجه و مالی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم،فرماندهان، مدیران و مسئولین حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی(ع) حضور داشتند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها