خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سربیشه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین تهدیدهای عشایری آب است، گفت: مهمترین مشکلات عشایر خشکسالی و کمبود آب، رکود اقتصادی و نبود بازار فروش محصولات عشایری است.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۹۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سرهنگ علی شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک اعیاد شعبان و گرامیداشت روز بسیج عشایری اظهارداشت: عشایر در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه بودند و کار اصلی در دفاع را انجام دادند و در حال حاضر هم در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند" عشایر ذخایر انقلابند" ، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس عشایر غیور حضور فعال در جنگ سخت داشتند و امروز عشایر در جنگ اقتصادی در خط مقدم تولید هستند.

فرمانده سپاه سربیشه مهمترین مشکلات عشایری این شهرستان را خشکسالی و کمبود آب، رکود اقتصادی و نبود بازار فروش محصولات عشایری برشمرد و تاکید کرد: در 72 روستای شهرستان سربیشه آب رسانی انجام می شود و یکی از مهمترین تهدیدهای عشایری آب است .

وی با بیان اینکه مسئولان با حمایت از محصولات تولیدی عشایری و کمک به خرید آن می توانند دست واسطه ها را کوتاه کنند، متذکرشد: وقتی دولت در خرید محصولات، عشایر را حمایت کند سود آن نصیب خود عشایر خواهد شد.

وی مهمترین برنامه های بسیج عشایری شهرستان را برگزاری نشست های بصیرتی، روشنگری و آگاه سازی در خصوص تهدیدات مواد مخدر و ماهواره و فرهنگ سازی و آموزش با برگزاری حلقه های صالحین عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها