امام جمعه شهرکرد:

مقاومت، صبر و شهامت شهدا الگوی مسؤولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، به منظور شرکت در نشست هم اندیشی دست اندرکاران و ائمه جماعات شهرستان کوهرنگ به مرکز این شهرستان سفر کرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۰۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، برای حضور در نشست هم اندیشی دست اندرکاران و ائمه جماعات شهرستان کوهرنگ به مرکز این شهرستان سفر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در بدو ورود به شهرستان کوهرنگ با حضور در جمع خانواده شهیدان فرامرزی و مولایی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

امام جمعه شهرکرد در دیدار با مادران این شهیدان، به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و افزود: امنیت و سرافرازی امروز کشور مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر ضرورت دیدار مسؤولان با خانواده شهدا اظهار کرد: دل جویی و دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف امروز مسؤولان نظام است تا در سایه این دیدارها، مسؤولان نیز مقاومت و صبر و شهامت را یاد بگیرند و شهدا و خانواده آن ها را الگوی زندگی و مبانی مدیریتی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که ما همه هستی خود را مدیون رشادت های شهدا هستیم، گفت: امروز باید بکوشیم که یاد و خاطره و سبک زندگی شهدا بیشتر در جامعه فراگیر شود که اگر این شد، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که مهم ترین درس شهدا اخلاص و ایستادگی بود، اظهار داشت: امروز جوانان ما به دنبال الگو برای خود هستند؛ اگر شهدا و سبک زندگی آن ها خوب معرفی شود، به یقین جوانان نیز به سمت آن ها و الگوبرداری از آن ها حرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار