خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس گفت: مشکل دشمن انرژی هسته ای نیست؛ بلکه آنان با مکتب ما مشکل دارند و ما اگر از قرآن الگو بگیریم به خوبی حیله های دشمن را شناسایی می کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۰۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسینی در دومین جلسه هیئت عاشقان ولایت در سپاه طبس ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند "مشکل دشمن شما با مکتب شما است، دشمنان شما بنیادین با شما مشکل دارند، آنان کسانی هستند که می خواهند شما را از شهرتان بیرون کنند".

وی تصریح کرد: مشکل دشمن انرژی هسته ای نیست؛ بلکه آنان با مکتب ما مشکل دارند و ما اگر از قرآن الگو بگیریم به خوبی حیله های آنها را شناسایی می کنیم و طبق قرآن بدترین دشمنان شما کسانی هستند که اهل یهوداند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس افزود: طبق سخن رهبری ما موضوع محرمانه ای با مردم نداریم و باید موارد مذاکرات هسته ای و جزئیات آن در اختیار مردم قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: گرگ در هر لباسی باشد گرگ است؛ چه لبخند بزند و چه اخم کند، بنابراین آمریکا همانند گرگی است که هر لحظه اگر بتواند می خواهد ضربه بزند و وظیفه ما در برابر دشمنان طبق آیات قرآن این است که از دشمنان خود بر حذر باشیم.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دلیل نفوذ صهیونیست ها بر جهان به خاطر غفلت مسلمین در طول تاریخ بوده است که اگر چنین غفلتی صورت نمی گرفت اکنون مسلمانان سرنوشت بهتری در جهان داشتند.

سرهنگ صادق احمدی فرمانده سپاه طبس نیز در این جلسه اظهار کرد: باید خروجی حلقه های صالحین رفتار سازی در بسیجیان باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط در حلقه های صالحین باید سبب رفع مشکلات متربیان در حلقه های صالحین شود، افزود: از دستاورد های دیگر حلقه های صالحین حفظ و انسجام بسیجیان و حضور بسیجیان در مساجد است.
فرمانده سپاه طبس در توضیح حلقه های صالحین ویژه عنوان کرد: حلقه های ویژه برای افرادی است که تمایل بیشتری به شرکت در حلقه های صالحین دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها